Расте популарноста на пијалоците кои содржат THC

Се повеќе компании во САД инвестираат во пијалоци кои содржат канабис, бидејќи пазарот на легална марихуана во земјата е се поголем. Пијалоците се продаваат како здрава алтернатива на алкохолот.Многу американски држави ја легализираат рекреативната марихуана и компаниите играат на карта дека луѓето исто така ќе сакаат и да ја пијат.

Пијалоците со канабис се појавуваат насекаде, а големите производители на пијалоци, вклучувајќи ги Pabst Blue Ribbon и Constellation веќе се наметнуваат на пазарот. За разлика од пијалоците со CBD кои беа пошироко достапни во десетици држави, пијалоците од канабис или трева содржат психоактивна компонента на марихуаната, тетрахидроканабинол или THC кој е суште е на федерално забранет во Соединетите држави.

Во последниве години, новата технологија на емулзија овозможи да се меша THC во низа пијалоци. Сега, производителите на пијалоци  се обложуваат дека луѓето кои не сакаат да пушат  марихуана или да пијат алкохол поради здравствени или социјални причини, можат да најдат алтернатива во пијалоците од канабис.

Според Аманда Рајман веќе пазарот станува преполн, таа е потпретседател за истражување на јавната политика во New Frontier Data, фирма која ги следи навиките на потрошувачите поврзани со употребата на канабис. „Изборот за потрошувачите не беше толку широк во минатото, но сега видовме дека десетици компании се вклучуваат во просторот за пијалоци од канабис“, изјавила Рејман.

Искористувајќи го своето искуство во производството на пиво и жестоки пијалоци, Pabst Blue Ribbon започна да продава низа безалкохолни пијалоци кои содржат ТHC како бренд „High Seltzers“. Секоја лименка од 350ml содржи 10 милиграми THC, за која компанијата вели дека „е вистинската количина “. Вкусовите доаѓаат se ананас, манго, јагода и лимон. Продажбата е преку Интернет или во специјализирани продавници во државите каде е дозволена медицинска или рекреативна употреба на марихуана.

Други компании за пиво и алкохол кои влегоа во овој простор се Anheuser-Busch, производителот на Budweiser; Constellation Brands, што ги прави Modelo Especial и Corona Extra; Компанијата за пиво Лагунитас; и Церија. Пијалоците содржат различни дози на THC – генерално некаде од 2,5 милиграми до 10 милиграми во 350ml. Мешањето на канабис и алкохол е забрането во повеќето држави кои дозволуваат употреба на канабис.

Brightfield Group, агенција за истражување на канабис, проценува дека пазарот со пијалоци од канабис севкупно ќе изнесува 1 милијарда долари од продажбата во САД до 2025 година.

Има експерти кои се загрижени дека таквите повисоки дози на THC во пијалоците може да претставуваат сериозни здравствени ризици. И покрај тоа што брендовите на пијалоци од канабис често се прогласуваат за нивните велнес придобивки или поради тоа што се без мамурлак, има недостиг на истражувања. Конзумирањето канабис во течна форма сè уште доаѓа со многу непознати. Спаѓа некаде помеѓу вдишувањето канабис, кое дава моментално високо ниво кое брзо го напушта телото, додека неговото јадење или пиење  останува во крвотокот подолго. Со пијалоците од канабис, тој рече дека високиот може да биде интензивен и непредвидлив, особено ако премногу од пијалокот се конзумира за кратко време.

Покрај ограничувањето на истражувањето, денешната федерална забрана за канабис значи дека производителите на пијалоци од канабис во голема мера работат под крпеница на државни закони, создавајќи неврзан синџир на снабдување. Ова спречува многу компании да растат на значителен начин, што доведе до тоа некои да се повлечат од своите напори на пазарот, а други целосно да се откажат.  Зголемувањето на општественото прифаќање на рекреативната марихуана, исто така, ќе биде она што ќе им користи на овие пијалоци кои содржат THC.

Извор

Skip to content